Alla inlägg den 31 december 2014

Av syskonlangtan - 31 december 2014 14:25

Som jag längtat efter att få dricka alkoholfritt på nyårsafton, av "rätt" anledning! Och nu är jag där! Vi är hos svägerskan och hennes familj uppe i deras stuga, över nyår. Vi berättade om vårat "läge" igår kväll ;) Hon gratulerade oss, men tyckte det var väldigt dålig planering att bli gravid precis innan nyår ;) Hon hade varit och inhandlat både det ena och det andra inför den här helgen, men jag får hålla mig till det jag själv har med. Hon skojade alltså och med glimten i ögat ;) De själva har ju kunnat planera in sina barn helt och nästan tom kunnat planera NÄR i månaden de velat ha dem. De behöver bara titta på varandra för att bli gravida. Men dem har gjort sitt nu och ska inte ha flera.
Hela förmiddagen idag har vi spenderat i skid/pulkabacken. Nu blir det lite vila för både stora och små, innan middagen.
Känner mig inte gravid idag heller men det känns heller inte som att det är något fel idag. Hoppas på att symptomen återvänder om nån vecka eller så. Känns bättre att ha dem. När vi kommer hem imorgon blir det ett digitalt "bekräftelsetest". Hoppas på att få se "Gravid 3+" då. Isf kommer jag känna mig lite säkrare igen.
Gott nytt år på er allihopa!!!

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards