Alla inlägg under september 2017

Av syskonlangtan - 29 september 2017 17:58

Tog ett bekräftelsetest nyss. Känns så skönt att se att det ökat. Inte haft någon mer molvärk senaste veckan, men illamåendet har de senaste dagarna vägrat släppa sitt grepp alls. Var igår tvungen att köpa sallad att äta istället då jag knappt klarade av att ens tänka på min matlåda. Går in i v 7 imorgon :) Har funderat mycket kring hur jag ska göra med MVC. Tidigare har jag gått på det stället som varit nära jobbet (5mil hemifrån), men nu när jag bytt jobb och jobbat nära hemmet känns det lite långt borta. Dock så blir det ju lite småjobbigt vid första besöket (inskrivningen) om jag ska göra det på en VC där jag jobbat. Vill ju inte gärna att det ska komma ut än och chansen att jag INTE skulle träffa på nån jag känner (eller tom mina chefer) är nog rätt minimal. Och dessutom jobbar jag heltid nu. Hur gör man då? Har ju alltid tagit alla såna här besök på en ledig dag, men nu har jag inga lediga dagar. Jaja, det löser sig nog.

Av syskonlangtan - 16 september 2017 07:42

Nu vågar jag lita på det jag ser!!! Och dessutom kom illamåendet som ett brev på posten (på den tiden innan Postnord var inblandade ;) haha!). Nu hoppas vi bara att den lilla bönan vill stanna kvar också, så blir vi 3-barnsföräldrar i maj nästa år.

Av syskonlangtan - 15 september 2017 18:45

Och titta på detta!!! Bilden talar väl för sig själv, va!? ;)

Av syskonlangtan - 14 september 2017 17:14

Morgonens test och bilden jag försökte ladda upp igår :) Kan det vara så att det är en 3:a på gång??

Av syskonlangtan - 13 september 2017 19:54

Gick tydligen inte att ladda upp nån bild :(

Av syskonlangtan - 13 september 2017 19:52

Ja, nu har "testmissbrukaren" i mig vaknat igen ;) Vi har gjort några "riktiga" försök nu och ffa det sista lyckades vi pricka in ÄL perfekt med äl-tester. Började sen med grav-testandet igår på BIM -3. Lägger in bilden jag tog. Tagit tester BIM-3 kväll, BIM -2 morgon och kväll ;) JA, jag vet!!! Jag är knäpp! :) Ser torkstreck (el sk spökstreck) på de två första, men det senaste tyckte jag plötsligt såg svagt svagt rosa ut. Men jag har haft fel förr. Jag har iaf haft mensvärk sen ca 1,5 v tillbaka, men inget ovanligt att jag känner av det så innan mensen.

[Bild]

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards