Alla inlägg under juni 2017

Av syskonlangtan - 19 juni 2017 10:15

.... börjar bli starkare och starkare igen! Efter ett till litet knyte. En trea. Vi har inte skyddat oss alls sen V föddes, för snart 2(!) år sedan, men det har inte hänt något. Har inte försökt så väldigt aktivt heller iofs, men ändå. Vi har bestämt oss för att göra några sista och mer aktiva försök ett tag framöver, med ÄL-tester och så. Så får vi se. Kommer såklart att bli en sorg om vi inte lyckas, men är så glad åt mina två små hjärtan jag redan har äran att få vara mamma till, så jag kommer nog kunna komma över det något sånär iaf.

Räknar väl denna månad som första riktiga försöket :) Testaade med Clearblues digitala ÄL-test (det rosa) och fick en glad gubbe för 1v sedan. Testade på morgonen hela perioden och fick bara 1 glad gubbe (hade jag testat på kvällen denna gången hade jag nog fått 2) och vi lyckades iaf få till lite mys just den dagen, men varken före eller efter, så har inga större förhoppningar denna gången.

Har semester denna veckan och är hemma med L och V. Sen jobbar jag två veckor till och sen börjar jag nytt jobb! Lite läskigt faktiskt! Har jobbat på samma ställe i 10 år nu och första gången jag sagt upp mig för att byta jobb. Och att byta mitt i sommaren kanske inte är det smartaste egentligen, haha, men kände att det var dags nu. Får iaf 1 v semester, med familjen, från nya stället oxå. Får se fram emot nästa sommar mer och hoppas på mer ledighet då istället :)


Ska försöka bli bättre på att uppdatera här oxå nu en tid. På återseende ;)

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards