Alla inlägg den 20 december 2014

Av syskonlangtan - 20 december 2014 17:29

Hemma nu och har äntligen kunnat ta ett nytt test. Så jag lägger väl upp bilden på dagens test (med em urin) oxå då.

Av syskonlangtan - 20 december 2014 10:58

Har konstant molvärk i magen. Får alltid känningar ett par dagar innan mensen kommer, vet inte om det är inbillning men det känns lite annorlunda den här gången. När jag var gravid med L var det inget jag märkte av, till en början iaf. Kände inte tydligt "växtvärk" förrän rätt många veckor in i graviditeten då. Det gör mig ju lite orolig nu, att det kanske snarare är så att jag kommer börja blöda strax iaf. Blir tokig på det här! Trodde det skulle hjälpa att jobba för att inte tänka så mycket på det här, men här sitter jag (på arbetstid!) och skriver detta inlägg ;) Har nog lite för lugnt på jobbet helt enkelt. Vill bara hem nu för att ta ett till test! Försöker intala mig själv att jag ska vänta till imorgon, med morgonurin, men jag känner nog ni själv bättre än så. Kommer inte kunna hålla mig till dess. Är trots nyfikenheten väldigt orolig för att jag idag bara ska se 1 streck. Få "beviset" på att det var något fel på testet jag tog igår. Uppdaterar naturligtvis här så fort jag tagit det i em.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards