Direktlänk till inlägg 4 juli 2020

Förvärkar

Av syskonlangtan - 4 juli 2020 11:04

Idag är jag fortsatt i v 39 (38+4). Igår natt vaknade jag av och till av onda förvärkar, det satt i en stund på morgonen med, men sen slutade det igen. Inatt var det återigen dags. Vaknat med jämna mellanrum under natten av att det gjort ont. Har fortsatt hela fm. Inget jätteont och absolut inget regelbundet. Kan vara en hel timme emellan. Men är dock en helt annan sak än sammandragningarna jag brukar ha. Försöker passa på att vila. Maken och stora tjejen är iväg, då hon spelar fotbollsmatch, och yngsta är hos mormor. Äldsta ska också åka dit sen efter lunch. Då blir det bara jag och maken och hundvalpen kvar.
Hoppas fortfarande att detta ska lugna sig, då vi ska till veterinären på måndag fm. Så vill helst att bebisen väntar till dess ;) Men men, inte mycket jag kan bestämma om det även om jag vill :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av syskonlangtan - 20 juli 2020 11:08

Nu är jag på förlossningen och barnmorskan har precis tagit hål på hinnorna som första åtgärd. Kommer inget igång på det så blir det värkstimulerande dropp. ...

Av syskonlangtan - 20 juli 2020 09:47

Japp, då var det klart! Det blir igångsättning. Den stora frågan är nu bara när. Fullt på förlossningen i detta nu, men de trodde att de skulle kunna ordna fram en plats så att det blir redan idag. Sitter nu åter i väntrummet och väntar på besked om ...

Av syskonlangtan - 20 juli 2020 07:12


Ja, då var dagen här ändå. Den jag hoppats och trott på att få slippa. Men men, har under senaste veckan ändå accepterat att det skulle bli så här nu. Kl är 07 och vi är på väg in till sjukhuset. Får se vad denna dag har att erbjuda. Vet ju egentlige...

Av syskonlangtan - 18 juli 2020 16:08

Lite tätare uppdateringar så här på slutet. Har ju inget bättre för mig tydligen. Igår målade vi hela entrén (som borde ha gjorts redan förra året). Så skönt att ha fått det gjort nu, men helt sjukt att jag satt där i v 41 och gjorde det. Hade aldrig...

Av syskonlangtan - 16 juli 2020 18:22


Jahaja!! Hit hade jag ju verkligen hoppats på att slippa komma. Såklart att den tredje (och sista) graviditeten skulle vara längst. Har haft små känningar till och från i flera dagar, men inget som vill dra igång, utan det bara stannar upp efter ett ...

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards