Alla inlägg den 26 december 2014

Av syskonlangtan - 26 december 2014 12:27

Alla frågetecken i förra inlägget ska såklart vara smileys och inte alls en massa ???? Ska försöka komma ihåg att det inte går att göra det ;)

Av syskonlangtan - 26 december 2014 10:40

Ja, eftersom jag jobbat i jul så firar vi idag istället. Min mamma och mina bröder med respektive kommer hit. Hade jättemycket jag ville fixa igår efter jobbet, men det slutade istället med att jag låg och sov i soffan ? Så nu blir det vad det blir idag. Inget extra. Bara nära och kära, umgås, äta och ha trevligt. Har inte ens hunnit/orkat få fram några tomtar ? Och jag ÄLSKAR julen och att pynta med tomtar. Får ta igen det nästa år ? Tog ett test till idag ? Ja, jag vet att jag är testmissbrukare!!! Ville bara få se en stegring och ett riktigt starkt test. Det fick jag oxå! Nu känns det verkligen på riktigt. Tröttheten har slagit till ordentligt och illamåendet har blivit värre. Det är fortfarande klart hanterbart, men det gäller att ha nåt till hands att stoppa i sig när det sätter igång.
Blir väl kanske (tyvärr) till att berätta för min familj ikväll. Vill egentligen inte det så här tidigt. Tyckte jag var tvungen att berätta för tidigt med L oxå, men då var jag iaf i v 9. Nu är jag bara i v 5. Men berättar hellre än att de ska misstänka och förstå på egen hand. Vi brukar alltid dricka nån julöl ochvänta liten snaps till maten, och säger jag nej till det så förstår de varför. Har tyvärr ingenting att skylla på (som de skulle tro på).

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards