Alla inlägg den 27 december 2014

Av syskonlangtan - 27 december 2014 14:24

Har idag väldigt ont i magen. Inte som den där växtvärken jag haft tidigare, utan mer ond värk. Ingen blödning eller så, men klart man ändå blir orolig. Försöker ändå tänka, så mycket jag kan, att jag faktiskt väntar barn och att jag INTE väntar ett missfall. Har själv inga missfall i bagaget utan bara svårigheter att alls bli gravid, men min mamma har haft många missfall genom åren så jag blir orolig för minsta lilla. Hoppas att det onda bara har att göra med all julmat och dyl, svårt att avgöra var den kommer ifrån. Illamåendet är detsamma, finns där men stör knappt, och brösten är fortfarande spända och väldigt ömma. Känner mig lite bättre när jag tänker på den starka stegringen på testet igår, men oron finns ändå gnagande i bakhuvudet. Funderat lite fram och tillbaka över det här med KUB oxå. Har ju inte "åldern inne" för att göra det egentligen, men jag får om jag vill, så jag funderar ändå på det. Inte så mycket över resultatet egentligen, utan mest för att få ett tidigare besked på att allt står rätt till därinne. Känns som det är ALLDELES för långt till ett RUL. Får fundera ett tag till. Väntar ett tag till innan jag kontaktar BM oxå.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards