Alla inlägg den 19 december 2014

Av syskonlangtan - 19 december 2014 11:26

Alltså missförstå mig rätt angående mitt förra inlägg!! Kanske blev lite fel. OM(!!!) det nu skulle vara så att det där verkligen är ett positivt gravtest, så är jag naturligtvis överlycklig!!!! MEN om det nu inte är det iaf så ställer det till det ordentligt för mitt psyke. För i mina ögon ser det verkligen positivt ut. Har under alla dessa månader (18 nu) sett så många spökstreck att jag nästan förväntat mig att alltid se dem. Men mina spökstreck har aldrig varit så tydliga som dagens test och heller aldrig rosa. Jag kanske inbillar mig, men tycker verkligen att det ser rosa ut idag. Om jag inte blöder innan måndag så blir det väl ett digitalt test då iaf då. Tur att jag jobbar i helgen, så att jag inte kan spendera varje vaken sekund till att fundera över detta.

Av syskonlangtan - 19 december 2014 10:24

Mitt testande skulle ju hjälpa mig!!!! Inte göra det värre!!! Hoppet skulle tryckas ner innan det blev för högt, inte tvärtom! Nu är det ju skyhögt efter morgonens test! F-n oxå!

Av syskonlangtan - 19 december 2014 00:06

Ja, vad jag önskar att jag kunde det just nu! Jag vill veta NU! Kommer jag kunna få fler barn eller blir det bara L? Behöver inte få veta några jättedetaljer, bara om det kommer att hända eller inte. Om det inte kommer att bli fler barn, så vill jag börja bearbeta den sorgen nu! Vill inte ha det framför mig. Vill kunna lägga det bakom mig så fort som möjligt.

Men det går ju inte. Jag får ta en dag i taget, precis som alla andra.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards