Alla inlägg den 17 december 2014

Av syskonlangtan - 17 december 2014 14:56

....men jag tog ett test idag iaf. Ville bara göra ett försök att förbereda mig på det negativa den här gången. Se till att hoppet aldrig ens stiger. För jag vill inte, kan inte, orkar inte, krascha igen!!! Så för första gången sen vi började försöka för 1,5 år sedan, så tar jag nu graviditetstest för att se dem negativa och inte för att hoppas på att de är positiva. Vill förbereda mig redan nu på att mensen kommer i helgen. Den har ju inte "svikit" mig på 1,5 år så varför skulle den nu? Kommer att ta ett test om dagen, för att se att de är negativa och inte börja fundera om jag inte kan vara gravid ändå. Få svart på vitt, att så inte är fallet, redan från början. Får se om det hjälper. Hoppas det iaf. Vill inte vara med om förra månaden igen. Det gick ut över både sambon, L och jobbet. INTE BRA!!! Vill inte vara orsaken till att alla omkring mig blir lidande igen.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards