Alla inlägg den 24 november 2014

Av syskonlangtan - 24 november 2014 21:05

L fick mig att börja gråta ikväll. När pappan var och tränade, satt vi och mös i soffan och rätt var det var gick hon fram till sin vagn, pekade i den och sa: "bebis ligga här". Då brast det :( Kunde inte hålla tårarna tillbaka längre. Inte riktigt gråtit över vår situation förut, men det behövdes nog nu. Stackars lilla L bara. Som står där förvirrad och inte förstår vad som händer, varför mamma är ledsen :(

Av syskonlangtan - 24 november 2014 16:09

på g överallt, UTOM i just min mage då såklart :( Mens på gång igen och får lägga till ett 17:e misslyckat försök nu. Kommer nog aldrig få ett till barn, bara att inse. Tur att det börjar närma sig jul nu iaf, så man får lite positivt att se fram emot. Jobbar visserligen i jul, men är ledig helgen direkt efter, så för oss blir det julfirande på annandagen i år.
Annars är det mest fokus på min vikt just nu. Kämpar på med Viktväktarna och har sedan maj i år gått ner 8,8 kg. Har några kilo kvar och målet är att nå det till sommaren. Så runt maj 2015 ska jag ha nått min målvikt!!! Känns skönt att kunna fokusera på det ett tag och släppa lite fokus på bebisverkstad.
Annars är det mycket jobbiga tankar just nu. Både pga uteblivande graviditet och allmänt. Extremt jobbigt på jobbet och känner allt som oftast att jag vill därifrån. Har aldrig känt så förut så det känns väldigt skrämmande. Hoppas det vänder igen snart.
Det var en liten uppdatering från mig igen det. Har varit dålig på att skriva här på sista tiden, men energin och orken finns tyvärr inte alltid där.
Kram

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards