Alla inlägg den 8 november 2014

Av syskonlangtan - 8 november 2014 17:57

Jaha, då var det ÄL-tider igen då. Köpte hem CB digitala ÄL-test, men bestämde mig till slut för att strunta i dem nu. Tar dem nästa månad istället (ja, vid det här laget räknar jag inte ens med att bli gravid längre). Den här månaden kör vi på "varannan dag-sex" istället. Då kan vi ju omöjligt missa ÄL iaf. Hoppas bara att vi orkar. Har gått bra hittills, men vissa dagar är det verkligen svårt att hitta både ork och lust.
En annan sak jag provar den här gången är Bisolvon (ja, jag börjar bli desperat och kan tänka mig att prova vad som helst snart). Har läst mycket, både positivt och negativt, om det. Däremot gör jag väl inte riktigt som man "ska". Det är bara jag som äter dem och inte sambon. Tror att vitaminerna med zink jag fått honom att gå med på är gränsen för vad han vill "experimentera" med. Tror ju inte så mycket på det här egentligen, men värt ett försök iaf.
Har även läst om många som lyckats bli gravida efter akupunktur och alternativ medicin. Kanske får bli nästa steg ;)

Vad det kommer till att boka tid för utredning har det skitit sig helt den här månaden. Med deras konstiga telefontider och mina arbetstider har jag inte fått nån mer möjlighet. Så det får vänta en månad till. Orkar inte fundera över det just nu, så tar tag i det vid nästa mens, i slutet av november, igen istället.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards