Alla inlägg den 9 november 2014

Av syskonlangtan - 9 november 2014 17:49

Dagen började som en riktigt bra dag! Söndagsmys själv med 2-åringen på fm, medan pappan var ute i skogen. Sen var det dags för firande av kusinernas 1-års dag.
Det första jag ser när vi kommer dit är en enorm mage. Kompisar till sambons bror som ska ha sitt andra barn. Första är 2 mån äldre än L. Massor med prat med lilla T om att hen ska få ett syskon. SYSKON :( Kommer L nånsin få något!? Lite senare började L:s farbror prata om att de kanske funderade på syskon till sina oxå, om nåt år eller så. Ja, det verkar så lätt för ALLA UTOM MIG!!! (Ja, jag vet att jag överdriver). Bara att planera och så händer det :( Eller hur!? Känner mig riktigt låg just nu ? FB sen då. Borde lägga ner det ett tag oxå. Som om inte allt ovan var nog, så ser man ju folk bli gravida till höger och vänster där oxå. Är ju naturligtvis jätteglad för alla gravidas skull (det är jag faktiskt även om det inte låter så) men jag måste väl få sörja det oxå, eller?

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards