Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av syskonlangtan - 21 oktober 2014 21:04

Om nu mensen ändå ska komma (känns mer och mer som att den ska det), så kan den väl göra det NU! Orkar inte gå och vänta på eländet i onödan. Det är dags att den dyker upp så att jag kan ta tag i det här och boka tid för utredning. Vill ju såklart inte det egentligen, men det är oundvikligt nu. Känner mig rätt nervös inför en utredning. Tänk om det är nåt fel på mig? Tänk om det inte är det? Vad händer då? Och varför blir vi inte gravida? Jaja, lika bra att få det svart på vitt och sluta fundera. Kan nog ringa senast fredag, för innan dess har jag definitivt fått mensen. Skulle tro att den kommer redan imorgon.

Läste nyss på text-tv om att de hittat kropparna efter 4 spädbarn i ett skåp i Kanada :( Höll på att bryta ihop totalt när jag läste det. Hur kan det finnas någon som kan göra en sån sak? Blir så ledsen när jag tänker på hur mycket oönskade barn det finns, samtidigt som det finns så många som inte gör annat än önskar sig barn, men inte lyckas bli gravida. Nä, nu får jag sluta innan jag börjar gråta igen :'(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards