Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av syskonlangtan - 9 oktober 2014 22:19

Hade ÄL-känningar och ÄL-flytningar sön-mån. Inget snack om saken, utan tvärsäker på ÄL. Nu är det torsdag och både känningarna och flytningarna är tillbaka! Hur är det möjligt? Vad är det som försiggår i min kropp? Man blir ju inte riktigt klok på detta. Har aldrig varit så här förut och har verkligen haft stenkoll på det i snart 1,5 år. Mycket märkligt. Får väl hoppas på lite mys ikväll oxå då, för säkerhets skull ;) Vi är ju ändå barnfria en kväll för första gången sen L kom ;)

Har annars haft en riktigt bra dag idag. Haft planeringsdag på jobbet och blivit bjuden på både lunch och middag! Det ni! Lunchen stod jobbet för, men middagen var ett företag som vi är rätt stora kunder hos som stod för. Vi hade väldigt trevligt och åt jättegod mat och drack gott rödvin. Ja, det tar emot litegrann att dricka under eller efter ÄL, men jag kan ju inte skjuta upp mitt liv helt och hållet utifall att jag skulle ha blivit gravid. Klart jag inte skulle göra det om jag plussat, aldrig, men så här tidigt kan jag inte se nån anledning att låta bli. Är ju inte som att jag dricker mängder och inte ens en gång varannan månad.

Nä, så fort fotbollen är slut (ingen idé under) så ska jag göra mitt bästa för att förföra sambon ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards