Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av syskonlangtan - 8 oktober 2014 20:54

Idag har jag till och från haft molvärk i tjejmagen. Är på dag 13 i cykeln och ÄL + 2. Så då var inbillningarna och överanalyseringarna officiellt igång igen. Har haft sjukt mycket på jobbet men inte ens det har fått mig att lyckas koppla bort tankarna på detta. Har iaf gått och känt efter hela tiden. Har inte börjat klämma på brösten för att känna om dem ömmar än, men det kommer nog snart igång det oxå om jag känner mig själv. Ni vet, så där lite diskret "råka" komma åt de typ var 5:e minut för att se om de börjat/slutat ömma. Sjukt jag vet, men vad gör man :)
Vill så gärna slippa ta steget att påbörja utredning, så snäääälla kan jag inte få bli gravid nu?? Ser och hör om graviditeter ÖVERALLT hela tiden! Jag vill oxå ju!!!!
Är med i en mammagrupp (på FB) som följts åt sedan jag blev gravid med L, och vi har blivit väldigt tajta och pratar med varandra om allt och stöttar och bara finns där. Är så otroligt glad över den gruppen, men det börjar bli jobbigare och jobbigare att gå in och läsa där. Nästan hälften av alla mammorna har redan fått ett litet syskon och jag har fortfarande inte ens lyckats bli gravid :( Har inte ens orkat berätta för dem att vi försöker. Måste ta tag i det snart. Vill ändå att de ska veta varför jag drar mig undan allt mer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards