Alla inlägg den 27 november 2019

v 8

Av syskonlangtan - 27 november 2019 19:07

Veckorna går. Redan i v 8 nu. Ca 1,5 v kvar tills vi får se om det är något som gömmer sig och växer där inne. Annars är det 3:e gången jag går omkring och mår så här pyton helt i onödan. Illamående från morgon till kväll. Har provat dotterns Sea-Bands men det hjälper föga. Kan ju bara ha de hemma ändå, så är väl tur att de inte hjälper.
Brösten ömmar fortfarande, men inte så mycket längre. Hungrig är jag mest hela tiden. Även när jag är proppmätt känner jag mig konstigt nog hungrig. Magen är svullen som bara den. Märks på kläderna på jobbet. Har fått gå upp en storlek då dem sitter så obekvämt och jag kan inte knäppa byxorna. Tröttheten sitter också i. Tyckte att jag kände mig piggare idag och har börjat fixa lite inför advent samt grejat i tvättstugan. Men på em när jag skulle lägga mig en stund på sängen och njuta av ljuset från adventsstjärnan så somnade jag ju såklart också. Trots att barnen var i sitt rum och röjde.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards