Alla inlägg den 3 november 2019

Av syskonlangtan - 3 november 2019 19:29

iom det senaste inlägget att jag ser först nu att jag inte uppdaterat sedan dess. Var ju som sagt mitt andra MA på raken, 1,5år efter det första. Denna gången blev det inte skrapning utan jag fick Cytotec att ta hemma. Avvaktade några veckor innan jag tog de, då vi hade en resa inplanerad, så tog tabletterna först i slutet av Mars. Började blöda lite smått då, men tog en hel vecka innan det riktiga missfallet började. Sen blödde jag i flera flera veckor. Till slut fick jag ta en ny omgång Cytotec, då allt inte kom ut ändå. Höll på och småblödde från Mars till nån gång i Juni. Fick tillbaka mensen i Juli, men så orkade vi inte börja försöka igen. Först i Sept började vi försöka seriös igen, men då kom mensen som en klocka igen.

Denna månaden har jag inte haft koll på ÄL och vi har knappt myst något, då jag varit sjuk och samtidigt sjukt trött. Har nu några dagar känt mig lite konstig och känt att det inte riktigt känns som när mensen är på gång (BIM -1 idag). Tänkte för mig själv att det ju är högst osannolikt men om inte mensen kommit innan onsdag så testar jag då. Men som testmissbrukare så kan man ju såklart inte hålla sig så länge heller. Tog ett idag på em och detta blev resultatet. Såg sen att testet var bäst före 190922 så försöker ju att tänka att det antagligen visar fel. Blir ett nytt, EJ UTGÅNGET imorgon bitti.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards