Alla inlägg den 21 februari 2015

Av syskonlangtan - 21 februari 2015 10:03

Nästan 1/3 av graviditeten har nu gått och går in i v 14 redan idag! Eftersom jag blev flyttad så pass många dagar, efter KUB, så blev ju v 13 väldigt kort :) Inte mig emot! Vill att tiden ska gå fort nu. Iaf fram till RUL och till att jag kan börja känna bebisen. Då kan tiden få sakta ner lite igen så jag hinner få njuta ordentligt av graviditeten. Älskade verkligen att vara gravid sist (iaf fram tills ca 1 mån innan, då blev det faktiskt lite jobbigt). Hoppas på att få må bra och få känna lika denna gång.
Idag ska vi försöka få hit min pappa och min svärfar på middag, så att vi kan berätta för dem. Eller tänkte nog låta L "berätta" min sin tröja: "Jag ska bli storasyster". Visade förresten UL bilden för henne och försökte förklara att det var en bebis på bilden, men hon bara skrattade åt mig och tyckte nog jag var rätt knäpp som tyckte det såg ut som en bebis ;)

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards