Alla inlägg den 7 juli 2020

Av syskonlangtan - 7 juli 2020 18:11

Idag går jag in i v 40 och vi klarade av veterinärbesöket med valpen. Så nu är det fritt fram för den lill* att titta ut. Hade lite förvärkar i söndags em/kväll också, så var då orolig att vi inte skulle kunna åka till veterinären på måndagen, men det lugnade sig även den gången. Och sen nu då, när det är fritt fram.... Inte en enda känning längre!! Igår tog jag lite av en vilodag, då jag var trött och slut, så idag kände jag att jag behövde få lite gjort. Har dammsugit, torkat golv, städat av lite i kök och vardagsrum, fixat en massa med tvätt och tvättat 5 maskiner tvätt för att bara nämna några grejer. Inte fasen har det hjälpt något! Jo, alltså det känns ju såklart mycket bättre att ha fått allt det gjort, men allt det gjort med kroppen är att foglossningen är tillbaka på 100% så nu blir jag nog liggandes i soffan resten av kvällen med ?fel? typ av smärtor :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards