Alla inlägg den 18 februari 2019

Av syskonlangtan - 18 februari 2019 19:21

för inskrivning hos BM nu. Blir ett kombinerat hälsosamtal och inskrivning även denna gång. Tycker det känns så onödigt att dela upp det på 2. Jag vet ju redan vad jag ska/bör äta och inte och hur jag ska/bör leva osv. Frågade iaf om VUL och som jag trodde så kunde de inte erbjuda det. Eller ja, det kunde de väl egentligen, men med de långa väntetider som är så rekommenderade hon ändå att boka privat istället. Finns många olika att boka hos, i stan, och de är landstingsfinansierade allihop så man behöver ändå bara betala en vanlig besöksavgift. Så det var ju positivt iaf. Tar och ringer och bokar tid på onsdag när jag är ledig.

Annars så har jag haft mer symptom idag igen. Hela fm och en bit på em med så var illamåendet riktigt påtagligt.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards