Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av syskonlangtan - 14 augusti 2015 10:40

Oj oj, vad jag börjar känna mig stor och tung och orörlig nu :( Börjat samla på mig vätska i ben och fötter oxå nu, vilket jag aldrig gjorde med L. Inte bara att man knappt kan ha några skor (inte ens Foppa-tofflorna ibland), det gör ju ont oxå :( Nä, du får gärna stanna inne under helgen, då det är massa kalasanden, men sen är det fritt fram att titta ut! Skulle passa ypperligt om den lill* ville titta ut nån gång innan nästa måndag :) Nästa vecka jobbar sambon så mycket lämpligare. Veckan efter kommer jag ha svårt att få tag på honom igen om det skulle dra igång, vilket ju känns sådär :(
Nä, nu ska jag försöka samla krafter för att orka med alla kalas i helgen :) Helt otroligt vad många som fyller år i augusti! Vore extremt duktigt av oss att INTE pricka in någon annans födelsedag med den nya bebisens ;) Fast å andra sidan går jag säkert över och ända in i september istället. Med L lyckades vi ju pricka in min kusins födelsedag, den enda jag känner som fyller i september ;)

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards