Alla inlägg den 31 juli 2015

Av syskonlangtan - 31 juli 2015 13:39

Ja, nu är det verkligen nära! Eller ja, hoppas det iaf (kan ju lika gärna gå över 2 v). Känner just nu att 1,5-2 v INNAN BF skulle vara helt perfekt, men sån tur har man väl inte ;) Börjar bli tungt nu, på mer än ett sätt. Försöker hela dagarna att fixa och greja här hemma, så mycket jag skulle vilja ha gjort innan bebben tittar ut. Och vill ha det gjort innan jag börjar med alla förberedelser inför lill*ns ankomst oxå. Så jag kommer som aldrig riktigt fram till det :( Inga bebiskläder tvättade, inte tagit fram vagga, babyskydd och liknande, och inte packat någon BB-väska. Varje kväll/natt har jag typ panik över att jag inte gjort detta än (det skulle ju typ kunna sätta igång och komma bebis närsomhelst) men varje morgon känns det lugnare så då börjar jag med nåt helt annat istället :) Blir nog bra i slutändan iaf. Ska försöka hinna förbereda nånting innan nästa BM-besök, om en vecka, iaf.

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards