Alla inlägg den 18 juli 2020

Av syskonlangtan - 18 juli 2020 16:08

Lite tätare uppdateringar så här på slutet. Har ju inget bättre för mig tydligen. Igår målade vi hela entrén (som borde ha gjorts redan förra året). Så skönt att ha fått det gjort nu, men helt sjukt att jag satt där i v 41 och gjorde det. Hade aldrig gått under de tidigare graviditeterna. Tur att jag ändå mår som bäst i denna, eftersom den bestämt sig för att vara den längsta. Inga känningar och inget på gång nu heller.

Barnen åkte iaf till sin mormor idag, så att vi båda får vila upp oss lite inför måndag. Vet ju inte till 100% hur det blir då, men med tanke på den väldigt tidiga tiden för bedömningen så tar jag nästan för givet att det blir igångsättning samma dag. De sa ju också att jag inte får gå längre än 40+6 och det är ju på måndag. Vi får se då helt enkelt. Nu ska det bli skönt att snart få ut denna bebis. Den har börjat göra så mycket rörelser som gör så ont att jag nästan vill skrika. Som att den försöker ta sig ut genom alla möjliga ställen.
När vi sa hejdå till barnen, sa jag iaf åt dem att det troligtvis, med största sannolikhet, var sista gången de såg mig med magen och att nästa gång vi ses så har vi bebisen på utsidan och de har då fått en lillebror eller lillasyster :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


29 år, sambo, mamma till nybliven 2-åring. Denna blogg kommer främst att handla om vår resa till ett efterlängtat syskon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards